星期三, 6月 22, 2005

(舊)留言版

新的樣版已經提供留言功能,請各位以後到留言板留言嘍~


5 意見:

Indiana 提到...

我自己先測看看能不能留言...
歡迎大家進入印地安部落...

water 提到...

嗨嗨
我來了
來幫你衝一下人氣
呵^^

大哥
我有個疑問ㄝ
你在公司用的英文名字是什麼啊?
一樣是indiana???

Indiana 提到...

呵呵... 多謝捧場...
這地方,只是方便讓那些對我的blog有興趣的人,
一個留言交流的地方,所以人氣高不高,無所謂啦...
關於我的英文名字,是的,我的英文名字都是用這一個...

<a href="http://www.indianajones.com/welcome/about/faq.html">名字來由:</a>(沒想到我偶像的名字,竟是源自於一條狗...)
How did George Lucas come up with the name Indiana Jones?
George Lucas originally wanted to call his daring archeologist "Indiana Smith," which Steven Spielberg thought sounded too mundane. Together they settled on the last name of "Jones." The first name of "Indiana" came from George Lucas' beloved dog. Other characters named after dogs owned by the crew include "Willie" (Steven Spielberg's dog) and "Short Round" (Temple screenwriter Willard Huyck's dog).

water 提到...


狗不錯啦

vanessa 提到...

聖 誕 快 樂 .★ * ★
.*★ *. * *     ★ 
★ Merry X'mas     *
★    & ‧°∴°﹒☆°.﹒
‘*.  Happy New Year *
  ‘★     ★ 
    ‘* ★'